105236
Książka
W koszyku
Świeże podejście do e-mail marketingu / Paweł Sala. - Kraków : Paweł Sala, copyright 2011. - 138, [3] strony : ilustracje ; 21 cm.
E-mail marketing to jedna z najbardziej efektywnych form (jeśli nie naj efektywniejsza) marketingu w Internecie. Być może nie jest ona tak sexy i trendy jak Facebook czy Twitter, ale trzeba przyznać, że naprawdę działa. Jak podaje Direct Marketing Association (DMA), zainwestowanie jednej złotówki w e-mail marketing daje zwrot na poziomie 43 zł - to tak zwany wskaźnik ROI (Return On Investment). Inne badania, przeprowadzone przez ForeSee Results w 2010 roku jasno pokazują, że newsletter to druga najpotężniejsza siła, która kieruje odbiorców na naszą stronę (pierwsza to znajomość marki). Źródło: lubimyczytac.pl
Status dostępności:
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okł. podtyt.: czyli O tym jak zmienić 1 złotówkę w 3 796 zł... i nie tylko.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej