Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(30)
Forma i typ
Książki
(30)
Poradniki i przewodniki
(18)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(27)
wypożyczone
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia (Sobieskiego)
(5)
Filia nr 2 (Ryszki)
(1)
Filia nr 4 (pl.Waryńskiego)
(1)
Filia nr 5 (pl.Mickiewicza)
(2)
Filia nr 18 (Gwarecka)
(13)
Filia nr 19 (Kilińskiego)
(3)
Czytelnia naukowa (Sobieskiego)
(1)
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
(5)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(3)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(2)
Szybilska-Fiedorowicz Izabela
(2)
Witkowska Magda
(2)
Beck Gloria (1968- )
(1)
Borówka Ewa
(1)
Coutu Diane L
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Dorosz Marcin
(1)
Friedman Milton (1912-2006)
(1)
Gibas Jarosław (1967- )
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Heppell Michael
(1)
Hill Napoleon (1883-1970)
(1)
Hoover John (1952- )
(1)
Jabłoński Artur (1987- )
(1)
Jarczyński Adam
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Karzełek Fryderyk (1960- )
(1)
Klej Ewa
(1)
Kowalska Katarzyna Helena
(1)
Krupa Joanna
(1)
Kwiecień-Maniewska Olga
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Mikołajczyk Jacek
(1)
Mleczko Andrzej (1949- )
(1)
Musz Anna Maria (1988- )
(1)
Pietraszek Marcin (1979- )
(1)
Piwowarska Anna
(1)
Polko Paulina
(1)
Polko Roman (1962- )
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Ressler Cali
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sasin Maciej
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Skała Marek
(1)
Thompson Jody
(1)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(1)
Walkiewicz Jacek
(1)
Wawrzyniak Michał (1976- )
(1)
Weissman Jerry
(1)
Wilson Paul
(1)
Śniegocka Angelika
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(3)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Samorealizacja
(8)
Sukces
(6)
Marketing
(3)
Firma (nazwa)
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Samokontrola
(2)
Znak towarowy
(2)
Autentyczność (postawa)
(1)
Bogactwo
(1)
Cele życiowe
(1)
Coaching
(1)
Copywriting
(1)
Czas
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Ja (psychologia)
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kultura pracy
(1)
Liberalizm
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing wirusowy
(1)
Medytacja
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Mindfulness
(1)
Motywacja pracy
(1)
Mowa nienawiści
(1)
Nawyki
(1)
Optymizm
(1)
Organizacja pracy
(1)
Osobowość
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia pracy
(1)
Psychologia transpersonalna
(1)
Reklama
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Samowychowanie
(1)
Savoir-vivre
(1)
Socjotechnika
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Szczęście
(1)
Sztuka pisania
(1)
Techniki samopomocy
(1)
Uczucia
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(19)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Publicystyka
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(12)
Psychologia
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Zarządzanie i marketing
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 18 (Gwarecka)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Opis zawartości
Atak terrorystyczny na Stany Zjednoczone 2001 r. - a zarządzanie kryzysowe
Symbol UKD
005.334
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W jaki sposób korzystać z dobrodziejstw posiadania rządu i jednocześnie unikać związanych z tym zagrożeń dla osobistej wolności człowieka? W tej klasycznej pozycji Milton Friedman formułuje całościowy obraz poglądów gospodarczych, które miały decydujący wpływ na to, jak dzisiaj wygląda nasza rzeczywistość rynkowa. Według klasyka światowej ekonomii kapitalizm konkurencyjny jest zarówno środkiem służącym do osiągania wolności ekonomicznej, jak i warunkiem koniecznym dla osiągnięcia wolności politycznej. Źródło: lubimyczytac.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (pl.Mickiewicza)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Success and Change / Mateusz Grzesiak. - Gliwice : Helion - Onepress, copyright 2015. - 237 stron ; 22 cm.
(Create Yourself)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 18 (Gwarecka)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Opis zawartości
Manipulacja (psychol.) Programowanie neurolingwistyczne Psychologia społeczna
Symbol UKD
316.47:159.9:304.44
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 18 (Gwarecka)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szefowie-idioci. Ilu z nas miało lub nadal ma wątpliwy zaszczyt pracować dla kogoś takiego? Ilu z nas musi codziennie wysłuchiwać poleceń i zrzędzenia osoby o poziomie intelektualnym porównywalnym z meblami biurowymi, której jedyną przewagą nad nami jest stanowisko, w większości przypadków zdobyte w tajemniczy sposób. Szefowie-idioci to wyjątkowy gatunek menedżerów, cechujący się niebywałą odpornością na katastrofy i niezwykłą umiejętnością trzymania się swoich stołków. Szefa-idioty nie można zmienić, pokonać ani zamordować. Praca dla kogoś takiego wymaga niebywałej odporności psychicznej i cierpliwości. Książka "Trudni ludzie. Przetrwanie i rozwój bez zamordowania własnego szefa" to podręcznik dla wszystkich tych, którzy mają podstawy, by podejrzewać, że ich szef jest idiotą. Czytając ją, nauczysz się rozmawiać z szefem-idiotą i rozumieć jego bełkot, dowiesz się, jak zachowywać się, gdy szef-idiota popełni ogromną gafę na niezwykle ważnym spotkaniu biznesowym i zrozumiesz zasady pracy w firmie zarządzanej przez szefa-idiotę. Przekonasz się, że nawet mając za szefa imbecyla, można się rozwijać i awansować. Źródło: lubimyczytac.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 18 (Gwarecka)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Źródło: lubimyczytac.p
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (pl.Mickiewicza)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Etykieta w biznesie : praktyczny poradnik savoir-vivre'u / Adam Jarczyński. - Wydanie 2. rozszerzone. - Warszawa : Helion - Onepress, 2015. - 363, [1] strona : ilustracje, rysunki ; 21 cm.
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Opis zawartości
Konferencja prasowa - a obyczaje towarzyskie Podróże służbowe - a obyczaje towarzyskie Rozmowa telefoniczna - a obyczaje towarzyskie Ubiór - a obyczaje towarzyskie Telefonia komórkowa - a obyczaje towarzyskie Wizytówki - a obyczaje towarzyskie Netykieta Poczta elektroniczna - a obyczaje towarzyskie
Symbol UKD
395:658](083.1)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa (Sobieskiego)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 39 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 18 (Gwarecka)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 18 (Gwarecka)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Opis zawartości
Przedsiębiorstwa małe i średnie - a public relations Usługi - a reklama Ulotki reklamowe Facebook - a marketing Ogłoszenia prasowe Obsługa klienta Google AdWords Billboardy Usługi elektroniczne - a reklama Marketing szeptany Networking Reklama internetowa Handel elektroniczny - a reklama Grywalizacja Telemarketing Handel - a reklama Crowdsourcing E-mail marketing
Symbol UKD
659:658.11
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 18 (Gwarecka)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Jak stać się zaufanym dowódcą?, czy misje zespołowe to właściwa droga do awansu?, co skuteczniej eliminuje armie pracowników-zmiana czy rutyna?, jak uniknąć ciosu w plecy?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 18 (Gwarecka)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 18 (Gwarecka)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 19 (Kilińskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zostań najbardziej pożądanym kandydatem na wymarzone stanowisko: * Odkryj kulisy rozmowy rekrutacyjnej, które zapewnią Ci przewagę nad innymi kandydatami * Dowiedz się, co "siedzi w głowach" rekrutujących * Naucz się mówić językiem korzyści pracodawcy * Wykorzystaj słabe punkty procesu rekrutacji * Poznaj najlepsze odpowiedzi na trudne pytania Wakat to problem, a Ty jesteś jego rozwiązaniem! Sięgasz po ten poradnik, a więc myślisz o zmianie albo aktywnie poszukujesz pracy. Może jeszcze nigdy nie byłeś na rozmowie o pracę i zupełnie nie wiesz, czego się spodziewać oraz jak się do niej przygotować? A może boisz się zwolnienia z pracy, bo nie wiesz, jak to potem będzie i co trzeba zrobić, aby zdobyć nową? Chciałbyś zmienić pracę, ale paraliżuje Cię sama myśl o odbyciu rozmowy rekrutacyjnej, więc wolisz dla świętego spokoju nigdzie się nie ruszać? Rozmowa rekrutacyjna to nie egzamin, na którym da się zagadać profesora i otrzymać mniej pytań. To nie casting, gdzie przychodzisz zaprezentować wykuty na blachę tekst. Nie jest to też konkurs popularności ani spowiedź z grzechów popełnionych na niekorzyść Twojego byłego pracodawcy. Rozmowa kwalifikacyjna to swego rodzaju transakcja, gdzie po jednej stronie kładziesz na szali swoje umiejętności, doświadczenie i kompetencje osobiste, a po drugiej Twoja upatrzona firma oferuje Ci wymarzoną posadę. Oni naprawdę chcą, byś ją dostał. Gdyby Cię nie potrzebowali, nie marnowaliby czasu i pieniędzy nawet na pierwsze spotkanie. Ułatw im tę decyzję — stań się rozwiązaniem ich problemów. W nagrodę dostaniesz… pracę! * Nawiąż dobry kontakt z rekrutującym. * Bądź przygotowany na trudne pytania. * Czytaj między wierszami. * Myśl kategoriami pracodawcy. * Bądź skoncentrowany do końca spotkania. * Emanuj entuzjazmem. * Nie mów o sobie źle. * Bądź konsekwentny w swoich wypowiedziach. * Nie narzekaj na poprzednich pracodawców… Te oraz pozostałe trzydzieści jeden zasad znajdziesz wewnątrz książki. Oprócz tego zamieszczono tam siedem sekretów rozmów kwalifikacyjnych, cztery kluczowe pytania rekrutującego, osiem taktyk postępowania podczas rozmowy, trzynaście ćwiczeń przed podjęciem wyzwania, dziewięćdziesiąt dziewięć pytań zadawanych przez rekrutujących wraz z najlepszymi odpowiedziami, jakich możesz na nie udzielić, oraz wiele innych informacji zza kulis działu HR, o których nikt Ci dotąd nie mówił. Źródło: lubimyczytac.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 18 (Gwarecka)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 18 (Gwarecka)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej