Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(13)
Forma i typ
Gry i zabawki
(13)
Dostępność
dostępne
(6)
nieokreślona
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Filia nr 2 (Ryszki)
(8)
Filia nr 9 (Prusa)
(4)
Autor
Baranowski Marek
(3)
Sobel Beth
(3)
Détraz Pauline
(2)
Russ Kevin
(2)
Blok Patryk
(1)
Brooks Clay
(1)
Carmona David
(1)
Dennen Paul
(1)
Dutrait Vincent (1976- )
(1)
Flynn Randy
(1)
Goupy Johannes
(1)
Jakubiec Andrzej
(1)
Johnson Molly
(1)
Lebrat Corentin
(1)
Lenkiewicz Marcin
(1)
Liévin William
(1)
McPherson Peter
(1)
Melvin Robert
(1)
Mesburne Aaron
(1)
Messaud Jules
(1)
Mietling Jon
(1)
Morin Maxime
(1)
Nguyen Karen
(1)
Nienburg Brett
(1)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(1)
O'Toole Ian
(1)
Rycerz-Jakubiec Dominika
(1)
Stankewich Shawn
(1)
Storm Nate
(1)
Tang Sandara
(1)
Thôme Joachim
(1)
Treilhou Benjamin
(1)
Vega Manny (1956- )
(1)
Walker-Harding Phil
(1)
Warmoes Gilles
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(12)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
2001
(1)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(13)
Gry planszowe
(11)
Gry w karty
(2)
Gry strategiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(12)
13 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: drewniana plansza, 23 żetony gniazd, 1 płytka licznika poziomów, 21 denchu (drewniane słupki połączone sznurkiem), 7 kafelków kotów, 28 kostek, 2 kości dzielnic, woreczek, instrukcja. W instrukcji błędnie podana liczba żetonów gniazd jako 20, w rzeczywistości jest ich 23.
Czas gry: 15 min.
Wiek graczy: 7+.
Ilość graczy: 1-5.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Poznajcie Nekojimę, malownicze miejsce w Japonii, w którym Waszym zadaniem będzie sprytne połączenie czterech dzielnic za pomocą sieci elektrycznej. Przeszkody na Waszej drodze stanowić będą jednak koci mieszkańcy wyspy, którzy lubią przechadzać się po kablach. Uważajcie, aby kable nie zetknęły się ze sobą, bo może to spowodować zwarcie! Gra Nekojima to oryginalna propozycja zręcznościowa, która wymaga zarówno taktycznego myślenia, jak i bardzo dobrej koordynacji, oferując przy tym mnóstwo rozrywki! Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9 (Prusa)
Brak informacji o dostępności: sygn. 793/794 (1 egz.)
zmiana siedziby filii
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: plansza, 13 drewnianych agentów, 70+ drewnianych znaczników gracza, 60+ drewnianych znaczników zasobów, 200+ kart, 8 liderów, 25 tekturowych znaczników, instrukcja.
Czas gry: 60-120 min.
Wiek graczy: 13+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Arrakis. Diuna. Pustynna planeta. Stań na czele jednego z wysokich rodów Landsraadu. Wznieś swój sztandar nad bezkresnym pustkowiem i wyślij swoich wojowników oraz szpiegów do akcji. Z kim nawiążesz sojusz, a kogo zdradzisz? Czekają na Ciebie bezwzględny Imperator, tajemnicze Bene Gesserit, sprytna Gildia Kosmiczna oraz dzicy Fremeni. Władza nad imperium może być Twoja, wojna zaś to nie jedyny sposób, aby ją zdobyć. Diuna: Imperium to gra strategiczna, która łączy w sobie mechaniki budowani talii i rozmieszczania sił na planszy (worker placement). To od Ciebie zależy, jak rozbudujesz swoją potęgę. Poszukasz politycznych sojuszy czy stworzysz militarną przewagę? Siła ekonomii czy subtelne intrygi? Miejsce w radzie... czy ostra klinga? Wybór należy do Ciebie. Imperium czeka. Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Brak informacji o dostępności: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 100 drewnianych żetonów zwierząt, 85 płytek siedlisk, 25 żetonów natury, 20 kart punktacji zwierząt, karta wariantu rodzinnego, 5 startowych płytek siedlisk, kolorowy notes, worek, instrukcja.
Czas gry: 30-45 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Przenieś się do malowniczej krainy w Północnej Ameryce i stwórz pełne życia środowisko Kaskadii. W swojej turze wybierz parę płytki oraz żetonu i dołóż je do swojego rozrastającego się ekosystemu. Ułóż jak największe obszary gór, rzek czy prerii oraz rozmieść zwierzęta w punktowanych układach. Mimo bardzo prostych zasad „dobierz i umieść” gra oferuje ciekawe decyzje i dużą głębię rozgrywki. Dzięki modułowej planszy i zmiennym celom każda partia będzie inna i przypadnie do gustu także zaawansowanym graczom. „Kaskadia” zawiera kilka trybów gry w tym wariant solo i rodzinny, dzięki czemu łatwo ją dopasować do wieku, zaawansowania i liczby graczy. Dzięki systemowi osiągnięć i scenariuszom każda kolejna partia będzie równie ciekawa, stawiając przed graczami nowe wyzwania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 68 kart regionów, 45 kart sanktuariów, notatnik i karta punktacji, instrukcja.
Czas gry: 25 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-6.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Hen daleko to gra karciana, która przenosi graczy na tajemniczy kontynent Aluli, który zmienia się w rytmie pór roku. Będziecie eksplorować wyspę, zdobywając punkty sławy przez spełnianie zadań napotkanych postaci. Każda z 8 kart, które będziecie zagrywać przed sobą od lewej do prawej, przedstawia regiony i zawiera cele oraz zasoby potrzebne do ich realizacji. Punkty zdobywa się, wracając tą samą drogą, co sprawia, że karty punktuje się w odwrotnej kolejności do ich wykładania, co jest kluczowe dla strategii. Gra charakteryzuje się oryginalną mechaniką odwróconej punktacji, intensywną rywalizacją i wymaga przemyślenia każdego wyboru, co czyni ją dynamiczną i pełną różnych strategii. Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9 (Prusa)
Brak informacji o dostępności: sygn. 793/794 (1 egz.)
zmiana siedziby filii
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 60 kart roślin, 60 kart pomieszczeń, 10 kart pomocy, 5 kart schowka, 30 kart celów, 45 żetonów przedmiotów, 36 żetonów doniczek, 45 żetonów pielęgnacji, 36 żetonów ręki do roślin, 60 drewnianych żetonów bujności, worek, notes punktacji, instrukcja.
Czas gry: 30-45 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 1-5.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Doniczki to przestrzenna łamigłówka, polegająca na optymalnym układaniu dostępnych elementów: roślin, pomieszczeń i przedmiotów. Stonowane ilustracje Beth Sobel i mechanika dostosowana do tematu zapewniają prawdziwie relaksującą rozgrywkę. Przebieg tury jest prosty - wybierz zestaw składający się z karty i żetonu i umieść go w swoim domu. Posadź wyrośnięte rośliny w punktowanych doniczkach, zanim ubiegną Cię przeciwnicy, i wygraj grę! Dzięki kartom celów, scenariuszom i wyzwaniom, możliwych kombinacji jest więcej niż gatunków roślin w ogrodzie botanicznym! Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 60 kart zwierząt, 11 dwustronnych kart zwierząt, 5 kart toru punktacji, karta rundy, 9 żetonów, 3 instrukcje (w języku polskim, angielskim, włoskim).
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Krokodyle, niedźwiedzie i lwy. Wszystkie zwierzęta małe i duże czekają na swoje miejsce w Twoim rezerwacie. Czy uda Ci się tak ułożyć karty, by spełnić wymagania każdego z nich? Każda runda to inne zadania, co oznacza, że musisz stale adaptować swoje przyrodnicze plany. Nimalia to rodzinna gra z pięknie ilustrowanymi kartami zwierząt. Ma proste zasady, które z łatwością opanuje 10-latek i ciekawy system punktacji dający satysfakcje z gry nawet zaawansowanym graczom. Twoim zadaniem w grze Nimalia będzie stworzenie najpiękniejszego rezerwatu przyrody, w którym wszystkie zwierzęta będą żyły w harmonii. Osiągnięcie takiej równowagi będzie wymagało nie lada sprytu. Czy uda Ci się zaprojektować rezerwat tak, aby spełnił potrzeby wszystkich zwierząt? W każdej rundzie gracze wybierają i przekazują sobie karty (draft), pozyskując nowe zwierzęta do swojego rezerwatu. Duża dowolność układania kart oraz zróżnicowane cele sprawiają, że w tej pięknej rodzinnej układance, jest bardzo dużo możliwości główkowania. Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Prasa w druku / Peter McPherson ; ilustracje Ian O'Toole. - Warszawa : Lucky Duck Games, copyright 2023. - 1 pudełko ; 24x24x7 cm.
Zawartość: 6 składanych plansz gazet, 6 składanych biurek, 120 kafelków gazet (57 kafelków artykułów, 29 kafelków zdjęć, 34 kafelki reklam), 12 dwustronnych kafelków czołówek, 6 dwustronnych kafelków wstępnych czołówek, 36 kart "Z ostatniej chwili", 6 kart pomocy/kart postaci, 6 żetonów kolejności, notes punktacji, instrukcja
Czas gry: 15-30 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 1-6.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Kafelkowa gra o wiadomościach z ostatniej chwili osadzona w uroczym leśnym świecie ciekawskich mieszkańców. Trzcinowo to najbardziej gwarne małe miasteczko na świecie, a jego ciekawscy mieszkańcy muszą wiedzieć o wszystkim. Twoją misją jako redaktora jednej z lokalnych gazet jest zaspokoić tę ciekawość! Termin oddania do druku mija za kilka godzin, nie ma więc czasu na perfekcjonizm. Złap najlepsze historie i opatrz je pasującymi zdjęciami, zanim zrobi to konkurencja. Nie zapomnij też o funduszach - bez reklam nie utrzymasz biznesu. Po dokonaniu wyboru historii, zdjęć i reklam przychodzi czas na złożenie szpalty. Czy starczy Ci materiału na zapełnienie całej strony? A może coś trzeba będzie wyciąć? W ciągu trzech szalonych dni Twoje redaktorskie umiejętności zostaną poddane najcięższej próbie! Prasa w druku oferuje wiele różnych trybów: od zakręconej rozgrywki w czasie rzeczywistym po relaksujący zestaw łamigłówek - to gra dla każdego! Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Brak informacji o dostępności: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 61 kafli miasta, 4 startowe kafle, 40 kostek kamienia, znacznik głównego architekta, 4 karty: pomoce gracza (warianty), notes, instrukcja.
Czas gry: 25 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Na wybrzeżach Morza Śródziemnego wrze zawzięta rywalizacja pomiędzy miastami łaknącymi bogactw i chwały. Jesteś architektem w starożytnej Grecji, którego wezwano do stworzenia najwspanialszego polis. Czy rzucisz swoją reputację na szalę, by zdobyć sławę i bogactwo? Stawiaj domy, świątynie, targi, ogrody i koszary, aby miasto rosło w siłę i zatriumfowało nad rywalami. Zwiększaj prestiż dzięki przemyślnemu planowaniu i podkreśl go miejskimi placami. Kamień jest podstawowym surowcem - dzięki kamieniołomom będziesz miał go pod dostatkiem, a Twoje miasto wespnie się ku niebu! Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 34 karty (2 talie po 17 kart), 9 kart osiągnięć, 5 kart do gry kooperacyjnej, 14 kart do gry rywalizacyjnej, 1 karta pomocy, instrukcja.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 1-2.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Samotna wyspa to gra karciana dla 1-2 osób o budowie wioski na egzotycznej wyspie. Zbieraj i przetwarzaj zasoby, usprawniaj budynki, by zwiększyć ich produkcję, i wymieniaj je z korzyścią na targu. A może wolisz zbudować chatki mieszkalne i świątynie, by zdobyć cenne punkty zwycięstwa? Wyspa jest teraz w twoich rękach, sam zdecyduj, jak ją rozbudujesz. Samotna wyspa to innowacyjna gra, do której niepotrzebny jest stół. Przez całą grę talię kart trzyma się w ręku, a postępy zaznacza, przekładając i obracając karty w talii. Zabierz Samotną wyspę ze sobą i graj, gdzie chcesz: w trybie solo, kooperacyjnym lub rywalizacyjnym. Możesz też połączyć kilka egzemplarzy gier, by grać w więcej osób. Gra zdobyła nominacje Golden Geek w kategoriach najlepsza gra solo i najlepsza gra karciana. Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 4 dwustronne plansze graczy, 145 kafelków, 132 żetony, płócienny woreczek, notes do zapisywania punktów, instrukcja.
Czas gry: 30-45 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Zadaniem graczy będzie uszycie wygodnego i dobrze wyglądającego kocyka dla swoich kotów. Gracze używają do tego kafelków przedstawiających skrawki materiału w różnych kolorach i wzorach i umieszczają je na swojej planszetce. Gracze starają się ułożyć materiały w takie wzory, by przyciągnąć uwagę najbardziej milusińskich kotów i dobrać taką kolorystykę, by dopasować do niej fikuśne guziki. Niech nie zmyli Was wygląd. Ta piękna gra kafelkowa dostarcza intelektualnej rozrywki na najwyższym poziomie, rozgrzewając do czerwoności zwoje mózgowe. Gra spodoba się zarówno grającym rodzinom, jak i wymagającym graczom. Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 5 plansz gracza, 5 podstawek na karty, 9 woreczków strunowych, 44 kafle lasów/wiosek, 80 drewnianych pionków, 90 żetonów skażenia, 82 żetony wody, płytka końca gry, 80 kart żywiołów, 20 kart wiosek, 20 kart przewodników, instrukcja.
Czas gry: 20 min. na gracza.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 2-5.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Po stuleciach eksploatacji naturalnych zasobów ludzkość stworzyła nowy, straszliwy rodzaj skażenia, które rozprzestrzeniło się na całą planetę, niszcząc na swojej drodze wszelkie formy życia. Rozproszone grupki ludzi zdołały przetrwać w jakimś cudem nietkniętych skażeniem lasach, chroniąc się w osadach zbudowanych w koronach drzew. Nazywają siebie Plemionami wiatru i, uciekając przed skażeniem, podróżują po niebie od osady do osady. W grze Plemiona wiatru wcielisz się w przewodnika, który, korzystając z magii żywiołów, walczy ze skażeniem. Zagrywane karty z ręki pozwolą Ci wykonywać różne akcje, ale ich efekt, będzie zależeć od rewersów kart sąsiadujących z Tobą przeciwników. Odkażaj tereny, sadź lasy i wysyłaj swoich jeźdźców wiatru do budowy nowych wiosek, wykorzystując zdobyte zasoby. W trakcie gry będziesz mógł realizować różne cele, które pozwolą Ci odblokować specjalne moce lub zapewnić punkty na koniec gry. Gra dobiega końca, gdy któryś z graczy zbuduje swoją 5. wioskę. Zwycięży ten z graczy, który najlepiej zadba o przyszłość ludzkości i zdobędzie najwięcej punktów. Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9 (Prusa)
Brak informacji o dostępności: sygn. 793/794 (1 egz.)
zmiana siedziby filii
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 36 kart smoków rzemieślników + 6 startowych smoków, 36 kart frymuśnych smoków, 36 kart zaklęć, 28 kart sklepów + 6 startowych sklepów, 7 kart towarzyszy, 8 kart pomocymata miasteczka, 6 pionków graczy, 8 kart pomocy, 24 żetony monet, 210 żetonów towarów, instrukcja.
Czas gry: 60 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 1-5.
Wysokość kaucji: 150 zł.
W grze Flamecraft wcielisz się w rolę smokoustego, który ma zdolność porozumiewania się ze smokami. Twoim zadaniem będzie umieszczanie smoków w idealnych dla nich miejscach i rzucanie zaklęć, by zachęcić je do tworzenia prawdziwych cudowności. W tej rodzinnej grze dla 1-5 graczy rywalizujesz z innymi osobami, by stworzyć idealne warunki dla smoczych rzemieślników w zaczarowanym miasteczku. Jako smokousty umieszczasz smoki w sklepikach i rzucasz na nie zaklęcia, by zdobyć rozgłos i zdobyć tytuł mistrza płomieniarstwa. W każdej turze gracz wybiera który sklep chce odwiedzić i które akcje wykonać. Odpalanie umiejętności smoków może skutkować stworzeniem potężnych kombinacji. Z kolei zaczarowywanie sklepików przynosi punkty. Nie można zapominać też o sekretnych celach końcowych, oraz umiejętnościach unikatowych, frymuśnych smoków. Kiedy sklep się zapełni, należy wyłożyć nowy, tym samym rozbudowując miasteczko. Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9 (Prusa)
Brak informacji o dostępności: sygn. 793/794 (1 egz.)
zmiana siedziby filii
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 78 kafli, w tym 4 kafle kapitału (ponumerowane od 1 do 4 na rewersie), na każdym kaflu znajdują się 4 pola terenu, 28 wieżowców (7 ziemnych, 7 leśnych, 7 kamiennych, 7 wodospadowych), 36 obiektów użyteczności publicznej (12 ekobusów, 12 wiatraków, 12 biokopuł, instrukcja).
Czas gry: 45 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Witamy w projekcie Neopolis. Poszukujemy architektów do budowy miasta przyszłości, miasta w harmonii z naturą, które zapewni dobrobyt swoim mieszkańcom. Czy sprostasz temu wyzwaniu? Rozmieszczaj strategicznie swoje kafle, tworząc dzielnice w swoim mieście 4 × 4. Buduj wieżowce i obiekty użyteczności publicznej, starając się spełnić przedstawione na nich wymagania. Zdobądź najwięcej punktów harmonii i wygraj grę! Neopolis to gra planowania, ryzykowania i wyścigu po punkty w pięknej trójwymiarowej oprawie futurystycznej metropolii. Spodoba się zarówno rodzinom, jak i bardziej zaawansowanym graczom. Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej